Låg

Sitter här nu efter maten och känner mig lite låg...det är mycket tankar som snurrar i huvudet...fick inget bra avslut i fredags efter vårat seminarium...
Mitt projekt blev misslyckat med mina barn på dagis...kände att jag var tvungen att säga det....kan ju trots allt inte stå och ljuga inför min lärare..joooo...det kunde jag ha gjort..men det hade ju märkts alla fall på tentan sen när den ska in..Det som hände var att jag blev total dissad av mina klasskamrater...kändes så där om jag ska vara ärlig...Jag var den enda som inte fick applåder...lite larvigt kanske att tycka så...vi är ju ändå vuxna människor...(ska ju vara)...fick mothugg och förfrågningar som var svåra att svara på..inte alls kul..
Men nu är det nya tag som gäller...kanske ska bli en sådan dära bitterfitta som säger precis vad jag tycker och tänker...skita i att det finns människor som faktiskt kan bli sårade av det jag säger...Näää..jag kan inte vara så elak...det går bara inte....Någon skam i kroppen har jag...(tror)..Ska bli så jäkla skönt just nu att skolan snart är slut...och jag har hela jäkla Juni att se fram e mot...*tjohooo*...Är ledig hela Juni..gissa om jag bara ska glassa runt...

Kom i väg alla fall och käkade lunch...mycket trevligt....jag lyckades även med det stora att INTE handla något till barnen...men oj vad fina saker det fanns...jag riktigt hörde hur köpbegäret satt och skrek åt mig...ta mig ta mig...jag tog kläderna...men jag hängde tillbaka dessa...kom fram till att de har så pass mycket kläder att lådorna knappt går igen...så att då får/fick det vara!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0