Go morgon världen

Go morgon världen....idag känns det som om jag har blivit överkörd av en ångvält...mindre bra! Kan det bero på att vi körde som tokar igår för att få det klart här hemma..men det är tyvärr inte klart riktigt än...:-( Så att det är bara på det idag igen då...för att det måste bli klart....
I morse blev jag väckt av att tösen höll på att duka fram frukost..*gullunge*...undrar just fall det kan ha att göra med morsdag...eller tror snarare på det senare...hon var kron hungrig..:-) Men gulligt var det!!!

Idag så är det hämta sambos dotter som varit på semester som ska hämtas...sen ska vi bort till hans mamma för att fira morsdag....alltid är det något nu! Undrar just fall det kommer att bli en lugn stund...jag kan ju alltid hoppas!!!
Nu ska jag göra mig klar för att möta dagens bestyr...kan kanske lura med sambon för att ta en morsdag fika på något fik...med motivering att det var länge sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0