Åter igen!

Nu så har vi kört det sista och sambon är i väg och hämtar hans tös....
Det blev en fika och lite små handling....en klänning till tösen som hon ska ha på sin avslutning..:-) Den var jätte fin...sen två vita tröjor till mig...tänkte ha dessa när jag ska åka nu i Juni på finlandstripp...ska bli så skönt att få komma iväg...men jag antar att tyvärr så kommer dessa tröjor att komma på mycket tidigare än vad jag räknat med...sen slank det med en blomma åt sambos mamma...hmm jag undrar fall han kommer att bli vuxen någon gång när det gäller detta!?

Sen så upptäckte jag datan har betett sig mycket underligt den senaste tiden..och min farhåga besannas åter igen....det är virus igen...suckar tungt...troligen så kommer det från de sidor som tösen har spelat på...så nu är det "big no no" att spela på min data...har verkligen ingen lust att blås hela datan igen!....Så att lite tröstlöst är det!....Tyvärr så inväntar jag nu åter igen då att det bara ska tjuta om hela datan igen så fort den kommer på...jag håller tummen för att inte det blir så...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0